www.eglemilukaite.lt pirkėjai (vartotojai) turi teisę nenurodę priežasties atsisakyti prekės pirkimo ir pardavimo sutarties, pranešę apie tai pardavėjui raštu per 14 dienų nuo prekės pristatymo arba atsiėmimo momento. Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti pirkėjas.
Brokuotos arba nepilnos komplektacijos prekės
Pirkėjas, norintis pateikti skundą dėl brokuotos ar nepilnos komplektacijos prekės, tai padaryti gali elektroniniu paštu info@eglemilukaite.lt
Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti tokią informaciją:
- Prekės užsakymo numerį;
- Prekės nuotrauką, brokuotos vietos nuotrauką (jei tai mechaninis pažeidimas ir įmanoma nufotografuoti);
- Prekės pakuotės nuotrauką;
- Aprašyti prekės broko, gedimo požymius ar įvardyti trūkstamą dalį.
Prekių pakeitimas ir grąžinimas galimi tik tada, kai keičiamos ar grąžinamos prekės atitinka tokius reikalavimus:
- nebuvo naudojamos;
- nebuvo sugadintos;
- išsaugotos prekių vartojamosios savybės;
- nepažeista originali prekių pakuotė;
- neprarado prekinės išvaizdos.
Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti, kaip pageidauja, kad būtų išspręsta pretenzija:
- Brokuotą prekę prašoma pakeista kokybiška preke;
- Nepilnos komplektacijos prekę prašoma papildyti trūkstamomis komplektuojančiomis dalimis;
- Prašoma grąžinti sumokėtus pinigus.
- Išnagrinėjus pretenziją, atsakymas pateikiamas per 14 dienų.
Pažeista siunta
Į namus pristatytos siuntos kokybę tikrinkite dalyvaujant kurjeriui. Jei pastebėjote, kad ji turi pažeidimų:
- apie tai pasakykite prekes atvežusiam kurjeriui;
- siuntos pristatymo dokumente pažymėkite, kad pakuotė turi pažeidimų ir kartu su kurjeriu užpildykite Pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą;
- patikrinkite pakuočių viduje esančias prekes ir jei jos pažeistos tuomet pažeidimus užfiksuokite nuotraukose. Nuotraukos bus reikalingos prekių grąžinimo procedūrai;
- jei pakuotė nepažeista, dalyvaujant kurjeriui prekių tikrinti nereikia. Jei priimate siuntą ir pasirašote dokumentus, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.